مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری بیش از ۲ هزار برنامه همزمان با هفته معلم در استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 29 April 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،احمدرضا نوازنی در جمع خبرنگاران افزود: آیین تجیل از معلمان نمونه شهرستانی و پیشکسوتان در مرکز استان، مناطق پانزده‌گانه آموزش و پرورش، مدارس آموزش و پرورش و گلباران شهدا از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با هفته معلم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نقل و انتقال فرهنگیان این استان سال گذشته نسبت به سال قبل از آن، سه برابر افزایش یافته است یادآورشد: فرهنگیان استان مرکزی برای انتقال از یک منطقه به منطقه دیگر ابتدا باید در سامانه نقل و انتقالات ثبت نام کنند و سپس فرآیند انتقال آنان انجام شود.
وی ادامه داد: فرهنگیان با ازدواج و فرزند آوری می توانند بر اساس قانون حمایت از جوانی جمعیت از این ظرفیت استفاده کرده و منطقه مورد نظر خود منتقل شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، نقل و انتقال فرهنگیان در استان را در راستای کاهش مشکلات، خطرات جاده‌ای و افزایش بهره‌وری معلمان عنوان کرد و گفت: این استان سال گذشته در بین تمام استان‌های کشور، بیشترین نقل و انتقال فرهنگیان را به خود اختصاص داد.
نوازنی با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در استان مرکزی و کشور اضافه کرد: اجرای این طرح از سال ۹۰ در دستور کار دولت‌ها قرار داشت اما در دولت سیزدهم اجرایی شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان باید در مدت سه سال اجرا می‌شد که به صورت فشرده در مدت سه تا چهار ماه اجرایی شد و در این طرح علاوه بر معیشت، در افزایش جایگاه علمی معلمان نیز نقش مهمی داشت.
نوازنی ادامه داد: فرهنگیان استان مرکزی تا یازدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به رتبه خود اعتراض کنند و مدارک خود را در سامانه، بارگذاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: امکان رسیدگی به اعتراض معلمان در زمینه برخی رتبه‌های اشتباه وجود دارد و یا اینکه رتبه برخی از افراد که نتوانسته‌اند مدارک خود را بارگذاری کنند، افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار