سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: درصدد هستیم امسال یکی از فاز‌های پروژه توانمندسازی، اشتغال و صیانت از معتادان بهبود یافته اجرایی شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ 07 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: پروژه توانمندسازی، اشتغال و صیانت از معتادان بهبود یافته به‌منظور جلوگیری از بازگشت آن‌ها به چرخه اعتیاد از سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پروژه مذکور در ۲۰ هکتار زمین درسه فاز بهسازی و تجهیز خواهد شد که فاز نخست آن ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به دلیل نبود اعتبارات راه‌اندازی نشد.

گل‌آوری خاطرنشان کرد: اکنون درصدد واگذاری به بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار هستیم تا زمینه اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر از معتادان بهبود یافته در استان کرمانشاه فراهم شود.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: درصدد هستیم امسال یک فاز پروژه توانمندسازی، اشتغال و صیانت از معتادان بهبود یافته اجرایی شود.

گل‌آوری اذعان کرد: توجه ویژه به تکمیل پروژه توانمندسازی، اشتغال و صیانت از معتادان بهبود یافته در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی مرکز مذکور، افزود: این مهم در گرو مشارکت همه دستگاه‌ها، حمایت همه جانبه و تلاش برای جذب بخش خصوصی به‌منظور اشتغال و کارآفرینی است.

گل‌آوری خاطرنشان کرد: در مرکز ماده ۱۶ واقع درمحل سراب نیلوفر هم سوله‌ای تجهیز و بهسازی شده و اکنون ۳۰ معتاد بهبود یافته در کارگاه تولید صنایع دستی مشغول به‌کار هستند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: درصدد هستیم موارد اشتغالزایی در مرکز ماده ۱۶ کرمانشاه افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار