گفتگوی اختصاصی تابناک با مدیران کل ادوار آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
آنچه که در این گزارش می بینید و می خوانید ، گفتگوی تابناک کهگیلویه و بویراحمد با همه مدیران کل آموزش و پرورش در ادوار مختلف است .
کد خبر: ۱۱۰۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵ 08 May 2023

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در هفته معلم اقدام به برگزاری یک آئین تجلیل از مقام معلم نمود که در این آئین چند جز برنامه وجود داشت که وزن بسیار خوبی به آن داده بود .علاوه بر برنامه های متعدد یک ویژه برنامه هم جلوه ویژه تری به برگزاری این آئین داده بود و آن هم دعوت از مدیران کل دوره های مختلف آموزش و پرورش بود که البته به جز چند نفر که در قید حیات نبودند و یکی از مدیران کل که در این مراسم حضور نداشتند ، بقیه مدیران حضور فعالی داشتند .

آنچه که در ادامه آمده است گفتگوی کوتاه تابناک کهگیلویه و بویراحمد با این مدیران کل است که شامل سه سوال خلاصه است " در چه سالی مدیر کل بوده اید ؟ / مهمترین اقدام دوران مدیریتتان چه بود؟ و چه نظری در مورد این اقدام اداره کل اموزش و پرورش در دعوت از همه مدیران کل ادوار مختلف دارید ؟"

قمصور پایدار که از سال 1371 تا سال 1377 مدیر کل نهضت سوادآموزی استان بود از مهمترین اقدامات دوره مدیریت خود را توسعه سوادآموزی و همچنین آموزش به افراد لازم التعلیم در مناطق محرومی که آموزش و پرورش وجود نداشت .

سید محمد نیک نژاد که از سال ۷۵ تا نیمه اول سال ۷۷ مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشته است از کوتاه بودن دوران مدیریت در آموزش و پرورش انتقاد داشت.

وی همچنین راز موفقیت بهمن بیگی را در ثبات مدیریت وی عنوان می کند و البته از اقدام مدیر کل آموزش و پرورش بسیار تمجید داشت و می گفت برای اولین بار لوح تقدیر اهدایی به خود را بوسیده است .

معصومی ۷۷ به مدت ۳ سال مدیر کل آموزش و پرورش بوده که مهمترین برنامه عملکردی خود را در حوزه مشارکت دادن مردم در امر تعلیم و تربیت عنوان می‌کند.

کرم بشارت که به مدت ۸ سال در سمت‌های معاونت برنامه و مدیر کل آموزش و پرورش فعالیت داشته و مهمترین اقدامات دوره مدیریت خود را به تقویت مراکز تعلیم و تربیت اختصاص داده است.

کرامت الله پرورش که از سال ۱۳۷۸ تا سال ۱۳۸۸ مدیر کل نهضت سواد آموزش استان بوده و مهمترین برنامه دوره مدیریت خود را راه اندازی مراکز محلی یادگیری عنوان می‌کند که به گفته وی این مراکز کمک بزرگی به افزایش کیفیت سوادآموزی و مهارت آموزی داشته است.

پرویز طاهری هم یکی دیگر از مدیران کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بود که از نیمه دوم سال ۱۳۸۸ تا نیمه دوم سال ۹۲ عهده دار این مسئولیت بوده است.
طاهری تجربه را یکی از عوامل موفقیت یک مدیر می‌داند و توضیح می‌دهد که داشتن تجربه در دوستان فارس و کهگیلویه و بویراحمد باعث شده است که وی نقش در تدوین سند بنیادین آموزش و پرورش داشته باشد.

سید علی محمد دانشی هم از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۱ عهده دار مدیر کلی آموزش و پرورش استان بوده که خریداری زائرسرای فرهنگیان در مشهد مقدس و همچنین احداث گسترده فضا‌های آموزشی از جمله اقدامات مهم دوره مدیریت وی بوده است.

هادی زارع پور هم که از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۴۰۰ به مدت ۸ سال طولانی‌ترین دوران مدیریت در سمت مدیر کلی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد را دارا است معتقد است که در این دوره خدمات بسیار زیادی صورت گرفته از جمله استخدام تعدادی زیادی از متقاضیان در آموزش و پرورش.

حسنعلی عزت خواه مدیر کل فعلی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم که برای اولین بار در استان، همه مدیران گذشته را دعوت به حضور در آئین پاسداشت مقام معلم کرده بود، هدف از این اقدام را ضمن ارج گذاری برای خدمات آن ها، استفاده از تجربیات مدیران کل طی دوره‌های مختلف برای برنامه ریزی هرچه بهتر، عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
سلام ضمن تبریک هفته معلم وتشکرازهمه مدیران کل ادوارگذشته وتشکر ازآقای عزت خواه انشاالله که موفق باشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار