مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از مشارکت ۱۲۶ هزار دانش‌آموز در طرح دانش‌آموزان همیار معلم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ 09 May 2023

مسعود حمیدی‌نژاد در همایش تجلیل از دانش‌آموزان همیار معلم سراسر خوزستان که امروز (۱۹ اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تقویت نقش دانش‌آموزان در روند تدریس، اظهار کرد: یکی از راهبردهای نظام تعلیم و تربیت تمام ساحتی و در تراز سند تحول بنیادین، ارتقای مشارکت دانش‌آموزان در امر یادگیری است و بر این اساس طرح همیار معلم در سطح مدارس استان خوزستان و در طول سال تحصیلی اجرا شده است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح در سطح مدارس متوسطه نظری، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از توانمندی علمی دانش‌آموزان ممتاز هر درس به منظور رفع تدریجی اشکالات درسی سایر دانش‌آموزان، نهادینه کردن فعالیت‌های گروهی و ارتقای کیفی تعامل اجتماعی دانش‌آموزان با یکدیگر و در نهایت تقویت اعتماد به نفس دانش‌آموزان از جمله اهداف اجرای این طرح است.

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بیش از ۱۲۶ هزار دانش‌آموز خوزستانی متوسطه دوم نظری در این طرح مشارکت داشتند و امروز در فاز پایانی طرح از ۱۲۰ دانش‌آموز برگزیده این طرح تقدیر می‌شود. آموزش و پرورش خوزستان تمام تلاش خود را برای ارتقای شاخص مشارکت دانش‌آموزان به کار خواهد بست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار