استاندار مرکزی گفت: برای حرکت به سمت آینده مطلوب، باید از حضور گروه‌های مردمی در سمن‌ها چه رسمی و غیررسمی و چه ثبت شده و یا نشده استفاده شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ 09 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در همایش راهیان پیشرفت با محوریت تشکل‌های مردم نهاد استان مرکزی در شازند افزود: دولت‌ها به تنهایی نمی‌توانند برای تحقق مطالبات و نیازهای جامعه فعالیت گسترده داشته باشند، بنابراین باید از ظرفیت سایر بخش‌ها استفاده کرد.
استاندار مرکزی گفت: موتور حرکت و پیشرفت جامعه، ایجاد روحیه امید به آینده در نسل جوان است.
مخلص الائمه یادآورشد: مقام معظم رهبری همواره در فرمایشات خود به ایجاد روحیه و امید در جامعه تاکید دارند.
وی بیان کرد: برای دستیابی به قله‌های پیشرفت باید امید در جوانان تقویت شود در غیر این صورت، توسعه‌ای محقق نخواهد شد.
وی بیان کرد: یک‌هزار ۴۰۰ گروه جهادی متشکل از ۲۳ هزار جهادگر بسیجی در نقاط مختلف استان مرکزی سازماندهی شده که ظرفیت ارزشمندی در جهت توسعه همه جانبه استان محسوب می‌شود و نهادهای اجرایی باید از این ظرفیت در جهت پیشبرد اهداف دولت و نظام اسلامی استفاده کنند.
استاندار مرکزی گفت: استان از این ظرفیت برای کمک به نیازهای هم استانی به ویژه در ساخت منازل آسیب دیده در سیل آهنگران استفاده کرد.
مخلص الائمه افزود: استان مرکزی رتبه نخست راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل را در کشور به خود اختصاص داده و در پایش محیط کسب و کار نیز رتبه اول را دریافت کرده است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی نیز گفت: اردوهای راهیان پیشرفت برای فعالان اجتماعی با هدف تبیین دستاوردهای استان معرفی شود.
احمدرضا جعفری افزود: خارج شدن واحدهای صنعتی استان از رکود، دستاورد و نتیجه خون شهدا و همراهی مردم است.
وی سمن‌ها را حلقه میانی در حکمرانی دانست و تصریح کرد: این بخش می‌تواند با رصد آسیب‌های اجتماعی و ارایه راهکار بخش حکمرانی را همراهی کند.
جعفری افزود:آسیب‌های اجتماعی روزانه در حال افزایش و بیشتر از پیش بینی کارشناسان در حال صعود است اما با همکاری و مشارکت مردم و کمک سمن‌ها می‌توان آن را مدیریت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار