مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای طرح «دست‌های مهربانی» با هدف توان‌افزایی بیشتر جامعه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 12 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی پیش از ظهر امروز در نشست امدادگران جمعیت هلال احمر در اردبیل اظهار کرد: طرح «دست‌های مهربانی» برای جمع آوری عروسک‌های سالم کودکان و توزیع آن در بین کودکان محروم اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح به مناسبت هفته کودک و از 15 تا 21 مهرماه در تمامی شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در هر یک از شهرستان‌های استان یک چادر برای جمع‌آوری عروسک‌های سالم کودکان برپا شده است، ادامه داد: در این چادرها کودکان به صورت داوطلبانه عروسک و اسباب بازی‌های سالم و بلا استفاده خود را به چادرهای هلال احمر تحویل می‌دهند و این اسباب بازی‌ها در قالب کاروان‌های نیکوکاری در بین کودکان مناطق محروم توزیع خواهد شد.

غیبی تصریح کرد: طرح دست‌های مهربانی علاوه بر چادرها، در 72 مهد کودک و مراکز پیش دبستانی استان اردبیل که کانون غنچه‌های هلال احمر در آن فعال هستند، اجرا خواهند شد.

این مسئول یادآور شد: انتظار می‌رود مردم و کودکان استان از این طرح استقبال خوبی داشته باشند تا بتوانند دل کودکان بیشتری را شاد کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار