مدیر عامل آبفا کرمانشاه خبر داد؛
مدیر عامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه از رفع قطعی آب در برخی محلات جنوب غربی شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ 16 May 2023

رحمت الله جلیلیان

رضا داوودی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: خط انتقال غرب کرمانشاه از شهرک چمن به میدان جمهوری به اتمام رسیده و بر اساس برنامه ریزی و هدف گذاری طی ١٠ روز آینده همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر (سوم خرداد) افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پروژه مشکلات چند دهه شبکه آب مردم محلات خیام، سعدی، بهار، منزه، حسین آباد و محله‌های جدید‌تر مانند زیباشهر، صدرا و ژاندارمری را مرتفع می‌کند.

هر ساله محلات جنوب غربی شهر کرمانشاه در ۶ ماه نخست سال مشکل کمبود و قطعی آب داشتند که به گفته مدیر عامل آبفا استان با اتمام پروژه خط انتقال شهرک چمن به میدان جمهوری این کمبود به شکل محسوسی جبران می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاصلاب استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به آغاز ایام اربعین حسینی (ع) و ضرورت خدمات رسانی به زوار تصریح کرد: در نخستین جلسه ستاد اربعین اعلام کردیم پذیرایی از زوار اربعین در فصل گرم سال نیازمند ایجاد زیرساخت‌های جدید است که این کمبود‌ها باید نسبت به سال گذشته مرتفع شود.

وی گفت: از ورودی استان کرمانشاه یعنی کنگاور تا اسلام آباد غرب که میزبان ٧٠ درصد از زوار اربعین هستیم و از این شهرستان به سمت خسروی و مرز منظریه عراق خدمات آب و فاضلاب ارائه می‌شود.

داوودی تاکید کرد: هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌های ذیربط برای فراهم سازی تجهیزات و زیرساخت‌ها انجام شد، امیدواریم امسال میزبان خوبی برای زوار اربعین باشیم و جمعیت انبوه تری را در استان کرمانشاه میزبانی کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار