رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک گفت: کاهش آمار حوادث شهر طی سال‌های اخیر نشان می‌دهد که آموزش‌های دانش‌آموزی تأثیر چشم‌گیری در فرهنگ‌سازی در زمینه ایمنی دارد.
کد خبر: ۱۱۰۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ 17 May 2023

به گزارش تابناک مرکزی، محسن فضلی افزود: با توجه به همه‌گیری کرونا، مدرسه شهروندی شهرداری همچون دیگر مراکز آموزشی در دو سال گذشته در حالت تعطیل و نیمه‌تعطیل قرار داشت، اما در سال جاری بودجه خوبی به آن اختصاص داده شد و با صرف هزینه‌ای معادل ۴۰۰ میلیون تومان به نوسازی مدرسه پرداختیم و درصدد هستیم المان‌هایی را به منظور بازدید و آموزش کودکان در محوطه نصب کنیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک با اشاره به اضافه شدن یک محدوده ۴۰۰ متری به مدرسه، یادآورشد: در نظر داریم فضای خوبی را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم، و هر واحد آموزشی از جمله مدرسه یا مهدکودک درخواست داشته باشد، آمادگی ارائه آموزش‌ها در محل مدرسه را داریم.
فضلی تاکید کرد: روند رو به کاهش آمار حوادث و حریق در شهر نشان می‌دهد این آموزش‌ها مؤثر واقع شده و شهرداری در زمینه موضوعات آموزش، فرهنگ‌سازی، فرهنگ عمومی، فرهنگ شهروندی و شهر ایمن به درستی فعالیت کرده است.
وی افزود: برگزاری پویش‌هایی همچون «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در فضای مجازی نیز در این امر بی تأثیر نبوده است، اگر ما آموزش را از سنین کودکی آغاز کنیم تأثیر آن بسیار بیشتر خواهد بود، چراکه این کودکان آینده‌سازان کشور هستند و چنانچه این آموزش‌های از کودکی درونشان نهادینه شود تأثیرات خوبی برای آینده کشور و شهر خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار