بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به اتفاقات اخیر پیرامون این دانشگاه واکنش نشان داد .
کد خبر: ۱۱۰۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 18 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد پس انتشار دو بیانیه از طرف انجمن اسلامی دانشجویان و همچنین برخی واکنش‌های صورت گرفته، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با انتشار یک رشته توئیت نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد.

أَیبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِیعًا؛
آیا نزد آنان عزّت می‌طلبند؟ همانا عزّت همه نزد خداست.
(نساء/139)
أَیبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِیعًا؛ آیا نزد آنان عزّت می‌طلبند؟ همانا عزّت همه نزد خداست. (نساء/139)
دعوت بسیج دانشجویی به بازنگری #بیانیه خرداد ١۴٠١
دخالت نابجای #نمایندگان و #متنفذین_سیاسی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنان ادامه دارد. مسئولین استان بدانند #سلامت_مردم بازیچه سیاست انحصارطلبان و نمایندگان نیست!
دعوت بسیج دانشجویی به بازنگری #بیانیه خرداد ١۴٠١ دخالت نابجای #نمایندگان و #متنفذین_سیاسی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنان ادامه دارد. مسئولین استان بدانند #سلامت_مردم بازیچه سیاست انحصارطلبان و نمایندگان نیست!
 #دانشجو ذی‌نفع نبوده و مطالبات از روی نفس پاک و دغدغه‌مندی مطرح می‌شود.
مسئولین نسبت به #مطالبات تشکل‌ها خود را پاسخگو بدانند و با زبان #قانون پاسخگوی دانشجویان باشند و نه #سلایق خود و #منفعت_عده‌ای دیگر، تا زمینه‌سازی #رفع_معضلات دانشگاه فراهم گردد.
#دانشجو ذی‌نفع نبوده و مطالبات از روی نفس پاک و دغدغه‌مندی مطرح می‌شود. مسئولین نسبت به #مطالبات تشکل‌ها خود را پاسخگو بدانند و با زبان #قانون پاسخگوی دانشجویان باشند و نه #سلایق خود و #منفعت_عده‌ای دیگر، تا زمینه‌سازی #رفع_معضلات دانشگاه فراهم گردد.
مسئولین دانشگاه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را به #توقف روند دخالت در #انتصابات و #سیاسی_کردن فضای دانشگاه و #اصلاح_امور توصیه می‌کنیم.
در صورت عدم توقف این روند، مسائل را #بی_پرده و #شفاف با مردم مطرح خواهیم کرد.
مسئولین دانشگاه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را به #توقف روند دخالت در #انتصابات و #سیاسی_کردن فضای دانشگاه و #اصلاح_امور توصیه می‌کنیم. در صورت عدم توقف این روند، مسائل را #بی_پرده و #شفاف با مردم مطرح خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار