به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی در این جلسه اظهار کرد: دولت الکترونیک و هوشمندسازی از مهمترین اهداف وزارت در دولت سیزدهم بوده و ارائه مجوزات دفاتر پیشخوان دولت با هدف دسترسی آسان تمامی مردم به خدمات دستگاه های اجرایی، توسعه و افزایش این خدمات در کلیه نقاط استان و تمام الکترونیکی شدن فرآیندها می باشد.
اسماعیل اعزی با تاکید بر اهمیت واگذاری خدمات دستگاه های اجرایی خدمات دهنده استان به دفاتر پیشخوان تصریح کرد: واگذاری خدمات دستگاه ها به دفاتر پیشخوان دولت زمینه تحقق ارتقاء سلامت اداری بوده و با افزایش روند واگذاری خدمات شاهد دسترسی آسان و تسهیل در دریافت خدمات توسط مردم و کاهش هزینه های غیر ضروری خواهیم بود.
گفتنی است در این جلسه بررسی وضعیت دفتر پیشخوان دولت و ICT روستایی استان و همچنین تعداد ۴۹ تقاضا در دستور کار قرار گرفت و با صدور ۴۱ پروانه دفتر شهری و روستایی در استان موافقت شد و همچنین ۲۸ مورد از تخلفات دفاتر شهری و دفاتر ICT روستایی بررسی و با توجه مفاد تعیین شده در اصول حاکم بررسی و اعمال مقررات صورت پذیرفت.
خبر: الهام زارعی