معاونت پژوهش، برنامه ریزی و منابع آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:
معاونت پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از تمدید ثبت سفارش کتاب سال تحصیلی آتی دانش آموزان میان پایه تا ۴ تیر ماه خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 20 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان نژاد از توزیع کتب درسی دانش آموزان به مناطق خبر داد و گفت: کتب درسی دانش آموزان در انبار کتاب آموزش وپرورش استان تجمیع شده است که توزیع به شهرستانها و مناطق آغاز گردیده است.
وی افزود: اولیا گرامی و مدیران مدارس می توانند جهت سفارش کتب درسی از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام کتاب های درسی به آدرس irtextbook.com اقدام نمایند و توجه داشته باشند که ثبت‌ سفارش کتب درسی را به روزهای پایانی موکول نکنند.
وی از ثبت سفارش کتب درسی نزدیک به 80 درصد از دانش‌آموزان میان پایه در سطح استان خبر داد و بر تسریع فرایند ثبت سفارش 2۰ درصد دانش‌آموز باقی مانده تاکید کرد.
معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش استان، ضمن بازدید از انبار کتب درسی، روند توزیع کتب درسی در بین نواحی و مناطق را مورد بررسی قرار داد و گفت: تلاش بر این است تا کتب درسی دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده به موقع توزیع و در اختیار آنان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه زمان توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی، طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور از ۱۰ شهریور ماه آغاز خواهد شد گفت: دانش آموزان برای دریافت کتاب های درسی خود باید به مدرسه محل تحصیل مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار