سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی گفت: برای تقویت و افزایش ایستگاههای صلواتی باید 50 ایستگاه جدید در طول مسیر زائران پیاده در چهار استان گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی ایجاد شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 13 October 2015
حسین رضایی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: پارسال 201 ایستگاه در شش جاده خراسان رضوی فعال شد که ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات به زائران داشت.

وی گفت: امسال نیز با توجه به اینکه ایستگاهها جانمایی شده و امکانات لازم را دارا هستند در محلهای مشخص شده در ایام پایانی ماه صفر فعال می شوند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی افزود: بر اساس بررسی انجام شده نیاز به 50 ایستگاه دیگر در مسیرهای تربت حیدریه، کلات، فریمان، سرخس، نیشابور، مه ولات، کاشمر، تربت جام، صالح آباد، چناران، قوچان، شیروان و سه استان خراسان شمالی، خراسان جنوبی و گلستان است.

وی بدین منظور از افراد نیکوکار خیرین خواست به منظور تجهیز این ایستگاهها نسبت به تامین آهن آلات ساخت، شیر آلات بهداشتی و تانکر کمک کنند.

رضایی گفت: در عین حال در برخی از مناطق نیز نیازمند زمین مناسب برای استقرار ایستگاههای صلواتی هستیم که در این راستا روستاییان، کشاورزان و دهیاران می توانند کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار