رئیس دادگستری سرپل ذهاب با اشاره به اجرای سند تحول قضایی در شهرستان، گفت: کاهش پرونده‌های بلاتکلیف اولویت دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴ 25 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمد حسین حیدری اظهار کرد: بالاترین اقدامی که یک مسئول می‌تواند انجام دهد خدمت به مردم بوده و رسالت دستگاه قضائی اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم است.

وی افزود: دستگاه قضائی باید به جایی برسد که همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند پناهگاه مظلومین قرار گیرد.

رئیس دادگستری سرپل ذهاب تصریح کرد: بهترین قاضی برای سنجش عملکرد مسئولین و درصد موفقیت آنها خود مردم هستند.

حیدری بیان کرد: دستگاه قضائی شهرستان سرپل ذهاب با توجه به همکاری و مشارکتی که با سایر نهادهای شهرستان داشته عملکرد خوبی داشته است.

وی ادامه داد: کاهش پرونده‌های ورودی به مراجع قضائی سرپل ذهاب نشان از فهم و شعور بالای مردم شهرستان دارد و افزایش پرونده‌های خروجی از دادگستری شهرستان نشان از تلاش و همت شبانه روزی مجموعه دستگاه قضائی شهرستان است.

رئیس دادگستری سرپل ذهاب گفت: سیر تکمیل شدن پرونده‌ها و خروج آن از محاکم قضائی از ۱۷۹ روز با تلاش همکاران بنده در مجموعه قضائی شهرستان امروز به ۷۹ روز کاهش یافته است.

حیدری اضافه کرد: کاهش پرونده‌های بلاتکلیف، کاهش شعبه قضائی نامتعارف، ایجاد سازش در پرونده‌های قتل حقوقی و کیفری، بازدید قضات از زندان‌ها، برگزاری جشن گلریزان به همت سپاه ناحیه و آزادسازی زندانیان غیرعمد با همکاری خیرین، جلوگیری از تعطیل شدن کارگاه‌های تولیدی شهرستان باهمت فرماندار شهرستان که آثار سو و منفی بسیاری در جامعه خواهد داشت از جمله اقدامات صورت گرفته دستگاه قضائی شهرستان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار