فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام گفت: در سال جاری مقابله با ناهنجاری های اجتماعی از اولویت های پلیس استان ایلام است.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 25 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال سلمانی در دیدار با رئیس کل دادگستری ایلام ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: تعامل و همکاری خوبی که بین مجموعه انتظامی و دستگاه قضائی وجود دارد که این تعامل و همکاری باعث ایجاد انگیزه وخدمت مضاعف و مطلوب کارکنان پلیس به جامعه می‌شود.

این مقام انتظامی بابیان اینکه تعامل با اعضاء شورای تامین خصوصاً دستگاه قضائی مورد تاکید می‌باشد، ادامه داد: ریش سفیدان و معتمدان در حقیقت پیام آوران نظم امنیت در هر شهر و منطقه هستند که با توجه به تعاملی وهمکاری بسیار خوبی که با خادمان خود در انتظامی استان دارند بتوانیم با برنامه ریزی مناسب رضایت مندی مردم را به دنبال داشته باشیم.

وی پیشگیری از وقوع جرم را حساس دانست و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح انتظامی استان برنامه وطرح های خوبی در دست اقدام است که انشالله بتوانیم شهروندان امنیت را در سطح جامعه بیشتر احساس کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه فراجا پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: بد خواهان نظام وضد انقلاب با فعالیت‌های گسترده در فضای مجازی تلاش گسترده‌ای کردند که کارکنان انتظامی وخانواده های آنها را مایوس کنند ولی سربازان ولایت با اعتقاد به خداوند متعال و ولی فقیه در ایام نا آرامی‌ها خوش درخشیدند و معاندان را مایوس کردند.

سردار سلمانی در بخش پایانی سخنانش مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی را از اولویت‌های پلیس استان دانست بیان کرد: اجرای طرح‌های ارتقاءامنیت اجتماعی محله محور، مبارزه با سارقان، مالخران وسوداگران مرگ از اهم ماموریت‌های پلیس در اوایل سال جاری بوده و مصمم هستیم این طرح‌ها بصورت مستمر و هدفمند ادامه یابد./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار