مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی خبر داد:
مدیر امور تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: هم اکنون 5 هزار تن تخم مرغ مازاد مصرف در خراسان رضوی وجود دارد که برنامه صادرات آنها به عراق و افغانستان به صورت تدریجی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 13 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سیدحمیدرضا جوادی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: صادرات این کالا از خراسان رضوی به کشورهایی که گفته شد از هفته پیش آغاز شده و به صورت تدریجی برای اینکه به بازار داخل فشار نیاید ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه صادرات تولیدات کشاورزی خراسان رضوی یکی از سیاست‌های سازمان جهاد کشاورزی این استان است، تصریح کرد: این اقدام برای رونق بخشیدن به وضعیت اقتصادی کشاورزان و تکمیل زنجیره اقتصاد در خراسان رضوی به انجام می‌رسد تا وضعیت استان از این منظر ارتقا پیدا کند.

مدیر امور تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به اقداماتی که برای تنظیم بازار در استان به انجام رسیده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون مرغ و گوشت قرمز منجمد به اندازه کافی ذخیره شده و به محض اینکه افزایش قیمت در بازار مشاهده شود آنها را وارد بازار کرده تا قیمت‌ها متعادل شود.

جوادی افزود: همچنین در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار خراسان رضوی برای اهدای سبد کالا به اقشار آسیب پذیر موضوعاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و بنا بر این قرار گرفت که استاندار خراسان رضوی با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این زمینه مذاکراتی داشته و نتیجه را برای شروع اقدامات مورد نیاز آن به ستاد تنظیم بازار اطلاع دهند.

وی در ارتباط با محتویات سبد کالایی در نظر گرفته شده برای اقشار نیازمند در خراسان رضوی، بیان کرد: اولویت این سبد مواد پروتئینی شامل گوشت قرمز و سفید، برنج، روغن و شکر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار