تابناک-با تلاش پزشکان نیک اندیش ایرانی، همت خیرین قشمی و حمایت مسئولین قشم، بالغ بر یک هزار بیمار در روستای ریگو ویزیت رایگان شدند.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ 25 June 2023

به گزارش تابناک هرمزگان؛ به درخواست شورای اسلامی و دهیاری ریگو و با همراهی خیرین و مسئولین شهرستان قشم، پزشکان نیک اندیش در دمای ۴۸ درجه ای جنوب از پایتخت عازم شهرستان قشم شدند.
خالد اسلامی رئیس شورا اسلامی ریگو در این باره گفت: در طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۳۱ خرداد و ۱ تیرماه شاهد حضور پزشکان نیک اندیش و ویزیت بالغ بر یکهزار بیمار از سراسر جزیره قشم در روستای ریگو بودیم.
اسلامی افزود: حضور این کاروان سلامت حاصل یک هماهنگی و همدلی خوب و همگانی بود.


وی ادامه داد: از خیرین گرفته تا سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار شهرستان قشم، بخشداری شهاب، شورای اسلامی شهرستان، جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، اهالی روستای ریگو و دیگر روستاها، شورای اسلامی بخش شهاب، موسسه شفاء مهر قشم، مرکز نیکوکاری خانه امید، شهرداری قشم و دهیاری گورزین، همگی پای کار بودند تا این اتفاق خوب در حوزه بهداشت و درمان شهرستان قشم صورت پذیرد و پزشکان مجاهد نیز بتوانیم میزبانی خوبی بعمل آوریم.
عیسی رضوانی سخنگوی کاروان سلامت روستای ریگو نیز در مراسم تجلیل از پزشکان نیک اندیش گفت: در طول ۴۸ ساعت فعالیت پزشکان، تعداد ۱۰۷۹ ویزیت رایگان انجام شد که بیشترین خدمات ارائه شده از سوی پزشکان اعزامی این کاروان سلامت در حوزه های داخلی، زنان، ارتوپدی، قلب، جراحی عمومی، اپتومتریست (بینایی سنجی) و مغز و اعصاب بوده است.
سعیدی مسئول هماهنگ کننده پزشکان نیز در این باره خاطرنشان کرد: پس از بیماریابی و غربالگری انجام شده در نظر داریم بیمارانی که نیاز به اعزام به مراکز درمانی استان و تهران دارند را با حمایت خیرین و اعلام همکاری پزشکان به این مراکز ارجاع داده تا روند درمان آنان ادامه پیدا کند.
شایان ذکر است طی مراسمی از پزشکان انسان دوست کاروان سلامت روستای ریگو به نیابت از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و فرماندار قشم با اهداء تندیس و لوح تجلیل بعمل آمد. همچنین این پزشکان نوع دوست نیز از دهیاری ریگو، موسسه شفاءمهر به نمایندگی از خیرین و مرکز نیکوکاری خانه امید الواح تقدیر دریافت نمودند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار