فرمانده انتظامی استان ایلام ؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در سال جاری ۲۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان ایلام کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 26 June 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال سلمانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر در شهر ایلام، اظهار کرد: دستگاه انتظامی استان ایلام برای پیشگیری از اعتیاد نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی در سطح مدارس، دانشگاه ها، مساجد و...اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش همگانی در بحث پیشگیری از اعتیاد در استان ضروری است، افزود: در سال جاری ۲۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان ایلام کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات دستگاه انتظامی استان، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر بوده که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری در این بخش داشته ایم.

وی اضافه کرد: از دیگر مهمترین اقدامات دستگاه انتظامی استان جمع آوری معتادین متجاهر در سطح استان به خصوص شهر ایلام بوده است، طبق بررسی های صورت گرفته بیش از ۶۷ درصد سرقت های خرد توسط معتادین متجاهر صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد: یکی از مهمترین نیازهای استان ایلام کمپ ماده ۱۶ است که در حال حاضر مقدمات راه اندازی این کمپ در شهر ایلام فراهم شده و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.


وی گفت: در صورت راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در مرکز استان، معتادین متجاهر علاوه بر جمع آوری به مدت ۶ ماه در این مرکز آموزش های لازم را فرا می گیرند و نقش مهمی در کاهش سرقت در استان دارد./م

بیشتر بخوانید :

 

۱۳ معتاد متجاهر در ایلام جمع آوری شده است
۳۷ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در ایلام دستگیر شدند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار