فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام از اجرای۱۰۰طرح برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ 27 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار کرد: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی و با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۰۳ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر طی سه ماهه ابتدایی سال جاری شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف بیش از ۲۷۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این مدت خبر داد و گفت: همچنین ۳۳۸ معتاد متجاهر در این مدت از سطح استان جمع‌آوری و برای طی مراحل درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند که راه اندازی کمپ ماده ۱۶ را در استان با توجه این حجم از معتادان متجاهر ضرورت دارد.

سردار سلمانی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۱۰۰ طرح به منظور برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شده، اظهار کرد: توقیف ۵۰ دستگاه خودور متعلق به قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر از نتایج اجرای این طرح‌های انتظامی بوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، اقدامات فنی و همکاری خوب مردم با پلیس از مهمترین دلایل افزایش کشفیات مواد مخدر در این استان بوده است.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه ارائه آموزش همگانی به جامعه نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های ناشی از اعتیاد به مواد مخدر دارد، گفت: برگزاری تعداد ۱۷۳ کلاس آموزشی در ادارات، محلات، حاشیه شهر و در سطح مدارس برای اقشار آسیب پذیر خصوصاً دانش آموزان، درج بیش از ۳ هزار عکس نوشته آموزشی در پیام رسان های اجتماعی، برپایی تعداد ۸۵ نمایشگاه پیشگیری ازآسیب های اجتماعی تنها بخشی از اقدامات شاخص فرهنگی پلیس در معاونت فرهنگی اجتماعی در سال گذشته بوده و این مهم بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار