در جشن غدیر مطرح شد
نماینده مجلس شورای اسلامی : اگر کسی می‌خواهد جایگاه و شان امام علی(ع) را درک کند به دوران بعد از غدیر و امامت علی (ع) بنگرد که چه زجر‌ها کشید و چه فتنه‌هایی را شاهد بود به گونه‌ای که نمی‌توان یک روز از زندگی امیر المومنین پس از رحلت پیامبر را بدون حادثه مشاهده کرد.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ 03 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید محمد موحد با تجلیل از مقام معلم گفت: همه آحاد جامعه به نوعی مدیون، تلاش‌ها، زحمت‌ها و رنج‌هایی است که معلمین برای ارتقای شان و جایگاه آن‌ها متحمل می‌شوند.
موحد با استثنایی خواندن مقام معلم، افزود: هر جا آثاری از آسایش، فضل، آرامش می‌بینیم و همه توفیقاتی که در جامعه اسلامی بوجود می‌آید از اینجا یعنی آموزش و پرورش نشات می‌گیرد.
وی با اشاره به عید غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: همه زندگی امیر المومنین در همه ابعاد دارای ویژگی‌های خاص است، اما در دو فراز خیلی خاص و استثنایی است.
سید محمد موحد ادامه داد: یکی از فراز‌ها مربوط به زمان حیات رسول الله است که نکات استثنایی را خواهیم دید چرا که امیر المومنین کسی بود که باعث موفقیت تبلیغ و به بار نشستن دین اسلام شد. در هر جایی که احساس خطر می‌شد، شجاعت و شمشیر علی (ع) وجود داشت.
موحد با اشاره به فراز دوم و مهم زندگی امیرالمومنین افزود: اگر کسی می‌خواهد جایگاه و شان امام علی(ع) را درک کند به دوران بعد از غدیر و امامت علی (ع) بنگرد که چه زجر‌ها کشید و چه فتنه‌هایی را شاهد بود به گونه‌ای که نمی‌توان یک روز از زندگی امیر المومنین پس از رحلت پیامبر را بدون حادثه مشاهده کرد.
حجت الاسلام موحد گفت: فشار و اذیت کردن امیر المومنین پس از رحلت پیامبر به جایی رسیده بود که دختر پیامبر را سیلی می‌زدند و همه این سختی‌ها را علی (ع) می‌بیند و تحمل می‌کند.
وی افزود: جنگ جمل، صفین و نهروان حوادثی بود که امیرالمومنین را به سختی آزار داد، اما تحمل همه این سختی‌ها به این نتیجه منجر شد که اکنون اسلام و تشیع موجودیت آن است و اگر امروز می‌بینیم در نظام اسلامی زحمات به نتیجه رسیده و زانوی قدرت‌های دنیا را بسته، نشات گرفته از آن چیزی است که امیرالمومنین برای ما بر جای گذاشته است و اکنون هم مقام معظم رهبری آن راه را ادامه می‌دهد به گونه‌ای که همه رهبران دنیا متحیر از راهبری این شخصیت عظیم هستند.
موحد گفت: امروز جایی را به خود اختصاص داده ایم که دشمن احساس ضعف در مقابل ما می‌کند و امروز طراز نظام در جایی قرار دارد که همه کشور‌ها تلاش می‌کنند ارتباط با تهران را داشته باشند و این میسر نبود مگر با آن چیزی که از مکتب علی نشات گرفته و رهبری رهبر انقلاب با قدرت مطرح کرده است و امیدواریم این مسیر را رهبری به گونه‌ای پیش ببرد که انقلاب را تحویل ولی عصر دهد.
فیلم / تمجید موحد از آموزش و پرورش

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دانشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
موحد مثل همیشه با بلند کردن صداشون همه را داره فریب میده
خدا جواب این تزویرت میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
موفقیتها چه بوده که فرهنگیان بی اطلاعند .آماردروغ ، موفقیت‌های فردی چه ارتباطی به مدیرکل دارد.رسانه ها هم شدن دکانهای کسب منفعت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار