رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسلام آبادغرب گفت: با توجه به وضعیت مناسب بارش و پوشش گیاهی زیاد با گرم شدن تدریجی هوا، ۵۰ اکیپ اطفای حریق در شهرستان ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 04 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس مجتبی تاسه، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسلام آبادغرب اظهار کرد: با توجه به وضعیت مناسب بارش و پوشش گیاهی زیاد با گرم شدن تدریجی هوا مراتع در معرض خطر حریق هستند.

وی با بیان اینکه ۵۰ اکیپ اطفای حریق در شهرستان ایجاد شده است، افزود: در این راستا پیشگیری با رویکرد مدیریت بحران در سطح شهرستان آغاز شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسلام آبادغرب تصریح کرد: در زمینه پیشگیری آموزش جوامع محلی و اطلاع‎رسانی از طریق نصب و توزیع اطلاعیه انجام شده است.

تاسه از مردم درخواست کرد با توجه به فصل گرما و خشکی گیاهان نسبت به ایجاد حریق و آتش در مراتع خودداری و همکاران این اداره در در امر پیشگیری و اطفا حریق یاری کنند.

وی اضافه کرد: سوزاندن بقایای گیاهی علاوه بر آسیب رساندن به خاک و آلودگی هوا، موجب وارد آمدن خسارت به محصولات کشاورزی مجاور می‌شود.

 تاسه  در پایان، افزود: حریق مسئله‌ای ست که همت همگانی می‌طلبد، لذا از عموم مردم خواستاریم در صورت مشاهده هر گونه نشانه  حریق به ویژه دود مراتب را به صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباطی ۱۵۰۴ به نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند تا در اسرع وقت وارد عمل شویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار