مدیرعامل انجمن اهدای عضو کرمانشاه خبر داد؛
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان استان کرمانشاه گفت: ٢٩ مورد اهدای عضو در استان کرمانشاه در طول سال‌های ١٣٩٨ تا کنون داشته‌ایم.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 07 July 2023

حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: اهدای عضو در استان کرمانشاه از سال ٩٨ قوت گرفته و نمود بیشتری پیدا کرد.

وی افزود: سال‌های ١٣٩٨، ١٣٩٩، ١۴٠٠، ١۴٠١ و ١۴٠٢ به ترتیب ١٣، ۶، ۵، ٣ و ٢ مورد اهدای عضو در استان کرمانشاه داشته‌ایم.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان استان کرمانشاه تصریح کرد: استقبال بین مردم استان کرمانشاه در گروه‌های سنی مختلف نسبت به اهدای عضو بالا بوده، اما نیازمند فرهنگسازی بیشتر است.

وی گفت: باید ارزشمندی و اهمیت موضوع اهدای عضو در استان کرمانشاه توسط مسئولین و اصحاب رسانه تبیین و تشریح شود.

وی اولویت قرار دادن موضوع اهدای عضو را برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یک ضرورت دانست و گفت: موضوع اهدای عضو با توجه به جانبخشی به انسان‌های دیگر اهمیت ویژه‌ای دارد.

این مسئول بیان کرد: انجمن اهدا عضو استان کرمانشاه از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و باید با حمایت و توجه مسئولین پویاتر شود.

مرادی گفت: افراد داوطلب می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۴۳۲ کد ملی خود را وارد کرده و کارت اهدای عضو را دریافت و حتی به عنوان سفیر اهدای عضو فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: در آرامستان کرمانشاه قطعه‌ای با عنوان اهدای عضو ایجاد شده و بنا داریم یک بوستان هم در الهیه به نام بوستان نفس با همکاری شهرداری احداث کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار