رئیس‌کل جدید دادگستری استان کرمانشاه منصوب و معارفه شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ 08 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صبح امروز (شنبه) نشست مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور محمد مصدق کهنموئی معاون اول قوه قضائیه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل جدید دادگستری استان کرمانشاه صبح امروز در این نشست که در سالن جلسات برق منطقه‌ای کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: از ریاست قوه قضائیه و معاون اول قدردانی میکنم که به من اعتماد کرده و سکان قضایی استان کرمانشاه را به من سپردند.

وی افزود: کرمانشاه شهر شهیدان و قدمگاه جوانمردان و مرزداران و به تعبیر مقام معظم رهبری سینه ستبر ایران اسلامی است و خدمت در این شهر سبب افتخار و امتنان است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه‌ها در طول چند سال گذشته به شکلی مدون و مشخص در قوه قضاییه مطرح شده و نیازمند تفسیر نیست از جمله سند تحول قضایی که در استان کرمانشاه پیگیر و مکلف به اجرای آن هستیم.

وی گفت: از رئیس کل سابق دادگستری استان کرمانشاه به دلیل زحمات بیش از سی ساله در استان کرمانشاه و خدمت در مقاطع قضایی مختلف قدردانی می‌کنم و امید است راه و روش او را در پیش بگیریم.

کرمی عنوان کرد: از تقارن عید غدیر و شروع به کار در این سمت استفاده و از روح مطهر امام علی (ع) طلب استمداد برای اجرای قانون و عدالت و خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌کنم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار