شهردار یاسبرین مجارستان:
شهردار یاسبرین مجارستان با اشاره به اینکه مجارستان‌ در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های زیادی دارد، گفت: یاسبرین زمینه ارتباط یزد با شهرهای بزرگ مجارستان را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ 10 July 2023

لورانت بودای ظهر امروز در نشست مشترک مدیران شهرداری، شورای اسلامی شهر و پارک علم و فناوری استان یزد با هیئت اعزامی شهرهای یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان، اظهار کرد: آن چیزی که در وسع و امکانات ما هست و می‌توانیم نسبت به آن اقدام کنیم را کاملا آمادگی داریم تا همکاری با یزد داشته باشیم.
وی با بیان اینکه شهرهای مختلف مجارستان دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف هستند، گفت: این ارتباط را ما می‌توانیم به شهرهای بزرگ خود منتقل کنیم تا همکاری‌ها افزایش پیدا کند.
شهردار یاسبرین مجارستان با بیان اینکه در این سفر تجربه خوبی داشتیم، گفت: این تجربه را ما می‌توانیم به دیگر شهرهای مجارستان منتقل کنیم تا روابط بهبود پیدا کنند.
بودای به پیشنهادات معاون برنامه ریزی شهرداری یزد در ارتباط با زمینه‌های همکاری میان دو شهر و کشور اشاره کرد و افزود: این پیشنهادات جای برنامه‌ریزی و تفکر دارد و باید آن را به مجارستان منتقل کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که این پیشنهادات به صورت مکتوب ارائه شود امکان انتقال آن و بررسی کامل‌تر برای افزایش تعاملات در حوزه‌های قابل انجام بیش از پیش فراهم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار