مدیرکل بهزیستی ایلام گفت:بیش از ۸۲ میلیارد ریال به عنوان حق پرستاری به ۴۵۸ نفر از معلولان آسیب نخاعی در استان اعطا شده است.
کد خبر: ۱۱۱۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 17 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین نورعلیوند  اظهار کرد: ۳۳ میلیارد ریال از تیرماه سال گذشته تا تیرماه امسال برای ارائه خدمات توانبخشی در منزل به ۲۸۴ نفر از معلولان و سالمندان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از ۸۲ میلیارد ریال به عنوان حق پرستاری به ۴۵۸ نفر از معلولان آسیب نخاعی در استان اعطا شده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۲۴ میلیارد ریال نیز برای طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه به ۶ هزار و ۵۰ نفر از مشمولان واگذار شده است، افزود: ۹۴۱ نفر از معلولان استان بابت کمک هزینه ایاب و ذهاب ۹ میلیارد ریال دریافت کرده اند.

پرداخت ۳۳ میلیارد ریال کمک هزینه خدمات توانبخشی به معلولان ایلامی

نورعلیوند گفت: طی یکسال گذشته به ۶۷۰ نفر از معلولان استان بیش از پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک هزینه درمان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در مدت یاد شده یک هزار و ۴۸۲ نفر از معلولان استان، سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی دریافت کرده اند.

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: خدمات کلینیک جامع توانبخشی شهر ایلام و مراکز مشاوره در سراسر استان به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی رایگان شده است.

به گفته نورعلیوند، به همین منظور خدمات مرکز جامع توانبخشی در شهر ایلام شامل کاردرمانی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، شنوایی‌سنجی و بینایی‌سنجی و خدمات مراکز مشاوره از امروز تا پایان هفته بهزیستی رایگان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار