سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به نصب برچسب‌های کد QR روی ۵۹۰ تاکسی اهواز برای پرداخت آنلاین کرایه، گفت: تلاش می‌شود تا آبان‌ماه برچسب کد QR روی یک هزار تاکسی اهواز نصب شود.
کد خبر: ۱۱۱۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ 17 July 2023

امیر صفی‌خانی با اشاره به راه‌اندازی سامانه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی اظهار کرد: برچسب‌های کد QR روی ۵۹۰ تاکسی اهواز نصب شده و ۲۰۰ کد نیز از سازمان فاوا تحویل گرفته شده است و در این هفته تعداد تاکسی‌های دارای کد QR به ۷۹۰ تاکسی می‌رسد.

وی افزود: در اهواز حدود ۲ هزار تاکسی وجود دارد و تلاش می‌شود تا آبان‌ماه برچسب کد QR روی یک هزار تاکسی نصب شود.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز با تاکید بر نصب اپلیکیشن "اهواز من" بیان کرد: شهروندان می‌توانند با باز کردن اپلیکیشن"اهواز من" با گوشی خود و اسکن کد تصویری در منوی پرداخت تاکسی، مبلغ کرایه را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

صفی‌خانی عنوان کرد: بیش از چهار پنج سال است که این کار در دیگر کلانشهرها آغاز شده اما در اهواز به تازگی استارت خورده است و شهروندان می‌توانند اپلیکیشن "اهواز من" را نصب کنند تا با پرداخت آنلاین تاکسی‌ها مشکل اضافه پرداخت کرایه و یا نداشتن پول خرد برای مردم و رانندگان وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: با این کار مشکل اخذ کرایه بیشتر توسط برخی تاکسی‌ها نیز حل می‌شود و اگر راننده‌ای اجازه ندهد که مسافر کرایه تاکسی را به صورت آنلاین پرداخت کند نیز شهروندان می‌توانند مورد را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری یا بازرسان مستقر در پایانه‌ها گزارش بدهند.  

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز توصیه کرد که شهروندان برای رشد شهر، اپلیکیشن "اهواز من" را نصب کنند.

مبنع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار