کد خبر: ۱۱۱۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ 19 July 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

نرخ کرایه در خطوط مختلف است و ممکن است در برخی خطوط کرایه‌ها کمتر و برخی خطوط بیشتر باشد حمل و نقل درون شهری و تردد مسافر با کرایه تاکسی و اتوبوس ارتباط مستقیمی دارد.

زمزمه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های اهواز به گوش می رسد که باید موضوع از سوی مسئولان بررسی شود . در روز‌های قبل سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز اعلام کرد: لایحه پیشنهادی شهرداری در شورای شهر برای افزایش ۴۵ تا ۶۰ درصدی کرایه تاکسی‌های خطی، فرودگاه، راه آهن و بی‌سیم در مقایسه با پارسال تصویب شده است.

در این میان نگرانی شهروندان از افزایش کرایه ها و نحوه نظارت بر تاکسی رانی افزایش پيدا کرده است سیداحمد موالی زاده سرپرست فرمانداری اهواز گفت افزایش ۴۵ تا ۶۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز مصوبه شورای شهر بوده و به فرمانداری اعلام نشده است و در هیئت تطبیق فرمانداری و قوانین و مقررات بررسی خواهد شد.

به گفته او در تعیین نرخ جدید کرایه تاکسی، صلاح مردم لحاظ خواهد شد، به شهروندان این اطمینان را می‌دهیم که به گونه‌ای اقدام می‌شود که مردم با مشکل مواجه نشوند.

تناسب بین نرخ کرایه ها و خواسته های تاکسی رانن و تورم و نگرانی مردم در این میان باید رعایت شود.
ما همواره در شرایط مختلف جوی و شبانه روز شاهد تغییر نرخ کرایه تاکسی ها هستیم برای مثال اکنون که در فصل گرم سال قرار داریم تاکسی هایی که کولر روشن می کنند هزینه بیشتری می گیرند و دلیل آنها برای اینکار افزایش مصرف بنزین است.

یا وقتی شب با تاکسی های خطی جا به جا می شویم کرایه ای که تقاضا می شود از نرخی که در روز اخذ می شود بیشتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار