مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از بهره‌مند شدن ۱۴۰ هزار خانوار کرمانشاهی از پاداش صرفه جویی برق در خرداد ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 22 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : از اول خرداد تا پایان این ماه با اجرای طرح ملی پاداش صرفه‌جویی، ۱۴۰هزار مشترک کرمانشاهی مشمول دریافت پاداش شدند.

وی افزود: از مجموع ۳۹۹ هزار قبض صادر شده برای مشترکین خانگی ۱۴۰ هزار قبض صادره مشمول دریافت پاداش شدند که این تعداد ۳۵ درصد از مشترکین استان را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه مبلغ پاداش اختصاص یافته به مشترکین استان در طرح ملی پاداش صرفه جویی را ۲۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این مبلغ در خرداد ماه به مشترکین پرداخت شده و این طرح طی ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی توصیه‌های در زمینه صرفه جویی داشت و گفت: استفاده از لوازم پرمصرف برقی مانند لباسشویی، جاروبرقی، اتو و حتی کولر اضافی در ساعت پیک یا اوج مصرف برق یکی از مهمترین دلایل مصرف بالای برق بوده که اثرات منفی بر بار شبکه برق ایجاد می‌کند.

مرادی افزود: از هم استانی‌ها تقاضا می‌کنیم در ساعت اوج گرما با توجه بیشتر به صرفه جویی حداکثری ما را در استمرار خدمت رسانی مطلوب و پایداری شبکه برق یاری دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار