رئیس شورای شهر اهواز از دریافت ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت از دولت برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱ 29 July 2023

سیاوش محمودی در خصوص مصوبات جلسه صد و بیست‌ و دوم و صد و بیست ‌و سوم شورا در هفته گذشته اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که مجموعه مدیریت شهری از ابتدای دوره ششم شورا دنبال کرد توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی بود و در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۲۹ دستگاه اتوبوس خریداری شد و توسعه و نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسه مصوبه دیگری برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به خصوص اتوبوس بررسی شد، افزود: سال گذشته بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت از دولت اخذ کردیم و در این جلسه موضوع خرید آن‌ها از طریق یک شرکت تامین کننده و پذیرنده اوراق مورد بررسی و با رای اعضا شورا به تصویب رسید.

رئیس شورای شهر اهواز در ادامه گفت: با این میزان اوراق مشارکت می‌توان حدود ۶۰ تا ۷۰ دستگاه اتوبوس یا میدل‌باس خریداری و به ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز اضافه کرد.

وی با اشاره به پیگیری تجهیز سازمان‌های شهرداری و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات خدماتی گفت: در این جلسه مصوب شد هفت دستگاه شامل فنیشر، آسفالت تراش و غلتک با مبلغ ۴۰ میلیارد تومان توسط سازمان عمران شهرداری خریداری و به عنوان دو تیم کامل در آسفالت معابر به کار گرفته شوند.

محمودی اضافه کرد: سال گذشته حدود ۴۰ دستگاه برای سازمان خدمات موتوری خریداری شد و در این جلسه شورا مصوب شد تجهیزات کاربری آن‌ها شامل ۱۷ نوع در حوزه خدمات شهری مانند روفت و روب، جمع‌آوری پسماند و نظایر آن خریداری و در حوزه مربوطه فعال شوند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار