سرپرست گمرکات کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت: ارزش کالاهای صادراتی گمرک پرویزخان افزایش ٢۵ درصدی و ارزش کالاهای صادراتی گمرک سومار در چهار ماهه نخست سال‌ جاری افزایش ٣٣ درصدی داشت.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲ 05 August 2023

علی اصغر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: چهار ماهه ابتدای سال جاری از طریق گمرک پرویزخان ٣٢٧ میلیون و ٣٧٠ هزار و ۵۴٩ دلار کالای صادراتی به وزن ٨٧٢ هزار و ۴٩١ تن به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: این میزان کالاهای صادراتی از گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشدی ٢۵ درصدی و از لحاظ وزن افزایش ۵٢ درصدی داشته است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک پرویزخان را کلینکر سیمان، میوه و تره بار، ورق فولادی، میلگرد ساده و آجدار، کولر آبی، انواع کاشی، محصولات پلاستیکی، کیک و بیسکوییت و دیگر اقلام عنوان کرد.

عباس زاده ارزش کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار در این مدت را ٢٣١ میلیون و ١٢٠ هزار و ٢٢٢ دلار به وزن ۵١۶ هزار و ۴۴٣ تن عنوان کرد و افزود: این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشد ٣٣ درصدی و از لحاظ وزنی افزایش ٢۴ درصدی داشت است.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار را میلگرد آجدار، کاشی، سنگ مرمریت، تخم مرغ، عایق رطوبتی، کارتن خالی، کولر آبی، ظروف یکبار مصرف، لبنیات و دیگر اقلام در این مدت عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار