سرپرست گمرکات کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت: صادرات کالا از گمرک شوشمی رشد ١٨ درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹ 06 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده اظهار کرد: در چهار ماهه ابتدای امسال از طریق گمرک شوشمی ١۴ میلیون و ۶٢١ هزار و ٩٢٠ دلار کالای صادراتی به وزن ١٢١ هزار و ٧٠٠ تن به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: این میزان کالا‌های صادراتی از گمرک شوشمی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشدی ١٨ درصدی و از لحاظ وزن افزایش ٢۶ درصدی داشته است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: عمده کالا‌های صادراتی از طریق گمرک شوشمی سنگ آهن، میوه و تره بار، ادوات کشاورزی، صنایع دستی (از جمله گیوه، سبد و گهواره)، گچ ساختمانی، نمک خوراکی، شیره توت محلی، نان شیرینی و دیگر اقلام است.

عباس زاده ارزش کالا‌های صادراتی از طریق گمرک شیخ صله در این مدت را ١١٢ میلیون و ٣٠ هزار و ٩۵٧ دلار به وزن ٢١۴ هزار و ٣٣۵ تن عنوان کرد و افزود: این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشد سه درصدی و از لحاظ وزنی کاهش ۶ درصدی داشته است.

وی عمده کالا‌های صادراتی در این مدت از گمرک شیخ صله را کاشی و سرامیک، کارتن خالی، ظروف یکبار مصرف، بلورجات، شیشه جام، چیپس سیب زمینی و محصولات پلاستیکی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار