استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به اینکه فاز نخست جهاد آبرسانی یزد با پیشرفت بالایی در حال انجام است، خواستار آغاز فاز دوم این پروژه در هفته دولت شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 07 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهران فاطمی با اشاره به اینکه فاز نخست طرح جهاد آبرسانی در حال انجام است اظهار داشت: خوشبختانه این طرح با پیشرفت بسیار خوبی روبرو است و یزد یکی از استان‌های برتر کشور در این حوزه به حساب می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: طرح جهاد آبرسانی نقش بسیار مهمی در رفع مشکل آب روستاهای دارای تنش آبی ایفا می‌کند و از این رو هماهنگی‌های لازم برای عملیاتی شدن فاز دوم این طرح بسیار مهم هم در استان یزد انجام شده است.

استاندار یزد تصریح کرد: تفاهم‌نامه مرتبط با این طرح به امضا رسیده و در هفته دولت هم عملیات اجرایی فاز دوم جهاد آبرسانی استان یزد به صورت رسمی آغاز می‌شود تا بتوانیم خدمات رسانی به روستاهای بیشتری را انجام دهیم.

فاطمی افزود: بحث جهاد آبرسانی یکی از اقدامات بسیار مهمی است که در حال انجام است و مشکلات بسیاری از روستاهای دارای تنش آبی به وسیله این طرح برطرف شده و می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که به وسیله این طرح بتوانیم روستاهای بیشتری را از تنش آبی دور کرده و زمینه توسعه و رونق هرچه بیشتر روستاها در نقاط مختلف استان را فراهم کنیم.

استاندار یزد با تقدیر از عملکرد جهادی بسیج و سپاه در اجرای این پروژه و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه محرومیت‌زدایی گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در سطح استان از سوی بسیج و سپاه انجام شده و لازم است که نهادهای استان همچنان هماهنگی و همکاری کامل در پروژه‌های محرومیت زدایی از جمله طرح جهاد آبرسانی را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار