فرماندار سرایان گفت: یکی از دغدغه‌ها و تقاضاهای عمده مردم روستاهای شهرستان سرایان بحث اجرای طرح هادی است که در این راستا خوشبختانه در اعتبارات ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ حجم قابل قبولی آسفالت معابر انجام شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ 07 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدیاسر رضوی حیدری صبح امروز در بازدید از خبرگزاری تسنیم در بیرجند در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در به تصویر کشیدن ظرفیت‌های شهرستان‌ها و رونق گردشگری دارند.

وی ضمن گلایه از عدم رسانه‌ای شدن ظرفیت‌ها و رویداد‌های شهرستان سرایان افزود: مردم شهرستان سرایان نیز از عدم رسانه‌ای شدن ظرفیت‌های شهرستان سرایان گلایه دارند.

فرماندار شهرستان سرایان بیان کرد: در این دولت اقدامات بسیار خوبی در روستا‌های شهرستان سرایان انجام شده است.

رضوی حیدری تصریح کرد: یکی از دغدغه‌ها و تقاضا‌های عمده مردم روستا‌های سرایان بحث اجرای طرح هادی است که در این راستا خوشبختانه در اعتبارات ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ حجم قابل قبولی آسفالت معابر انجام شد.

وی با بیان اینکه در طول یک سال حدود ۵۹ هزار مترمربع آسفالت انجام شده خاطرنشان کرد: امسال نیز این فرآیند در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان سرایان یادآور شد: در برخی از روستا‌های شهرستان سرایان دهیاری‌ها توان این را نداشتند که بحث زیرسازی را انجام دهند، بنابراین از محل اعتبارات شهرستان به این روستا‌ها کمک کردیم.

رضوی حیدری گفت: امید است بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌هایی که سال گذشته در بحث زیرسازی انجام شد امسال نیز بخش عمده‌ای از زیرسازی روستا‌ها را انجام دهیم.

وی افزود: امسال نیز ۵۶ هزار متر زیرسازی در مناطق روستایی شهرستان سرایان و در حدود ۸ روستا انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان سرایان خاطرنشان کرد: سال گذشته اقدامات بسیاری انجام شد و به دلیل حفظ بافت روستایی در برخی از روستا‌ها عملیات آسفالت انجام نشد، زیرا برخی روستا‌ها روستای هدف گردشگری هستند و برخی از معابر آنان باید سنگ فرش شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار