زنجان- معاون اول قوه قضائیه گفت: یکی از رویکردهای اصلی دشمن در شرایط کنونی، دوقطبی سازی در کشور بوده و این موضوع را در اولویت اتاق فکر خود قرار داده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ 07 August 2023

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام محمد مصدق روز دوشنبه در آئین تودیع و معارفه رؤسای دادگستری استان زنجان با بیان اینکه یکی از رویکرد‌ها و اهداف اصلی دشمن در سالی که انتخابات مهمی را پیش رو داریم، ایجاد اختلاف و دوقطبی سازی در کشور است، گفت: بدون شک دشمن برنامه‌ریزی بر روی این اصل را در اولویت دستور کار اتاق‌های فکر خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز از هر حیث در شرایط حساسی قرار داشته و باید این موضوع مورد توجه همه مسئولان باشد، افزود: دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند پیشرفت‌های ایران اسلامی را بر تابیده و همواره تلاش خواهد کرد تا جلوی این پیشرفت‌ها را بگیرد، به همین خاطر چنین شرایطی برای کشور بسیار حساس تلقی می‌شود.

حجت‌الاسلام مصدق با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکرده و زمینه را برای اختلاف‌افکنی بین قوا و نیز ایجاد دوقطبی در جامعه فراهم نکنیم، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمن، بدنام کردن و زیر سوال بردن عملکرد قوه قضائیه به ویژه در اتفاقات سال گذشته بود که خوشبختانه با تاسی از رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب، توانستیم به سلامت و با سربلندی از این برهه عبور کنیم.

معاون اول قوه قضائیه با یادآوری اینکه یکی از ترس‌های دشمن، همدلی و اتحاد و نیز پای کار بودن همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: امروز همه نیرو‌ها به ویژه نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی و فراجا در خط مقدم مقابله با تهدیدات دشمنان قرار داشته و این همدلی و پای کار بودن نیرو‌ها یکی از ترس‌های بزرگ و همیشگی دشمنان نظام بوده است.

حجت‌الاسلام مصدق با ابراز گله‌مندی از اینکه همه در خصوص موضوع مهمی، چون حجاب در طول چهار دهه گذشته کوتاهی کرده‌ایم، افزود: دشمنان نظام هر روز به دنبال بهانه‌ای برای هجمه به انقلاب اسلامی هستند، به همین خاطر نباید با کوتاهی در خصوص قوانینی که در حال خاک خوردن است، بهانه دست دشمن بدهیم؛ چرا که یکی از همین بهانه‌های دشمن موضوع برخورد با بی‌حجابی است، در حالی که قانون به صراحت در خصوص بدحجابی دستوراتی دارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید در شرایطی که از قانون متقن برخوردار هستیم، منتظر قانونی باشیم که در حال تدوین در مجلس شورای اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر هر کس به وظایف خود در قبال این قانون که پیشگیرانه بود، عمل می‌کرد، نیازی به برخورد برای اجرای قانون نبود.

گفتنی است، طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام «علی فرجی‌برحق» به سمت رئیس‌کل دادگستری استان زنجان منصوب و جایگزین حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی شد. حجت‌الاسلام فرجی‌برحق از قضات برجسته آذربایجان‌شرقی است و ریاست سازمان قضائی نیرو‌های مسلح آذربایجان‌شرقی و دادگاه ویژه روحانیت آن استان را در کارنامه خود دارد.
منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار