همزمان با روز خبرنگار، برخی از خبرنگاران با حضور بر مزار خبرنگار فقید منصور زرگر یاد وی را گرامی داشتند.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ 08 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امروز همزمان با روز خبرنگار تعدادی از خبرنگاران و همراهی خوب پور معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد ، سرگرد پاسدار رضایی ، رئیس سازمان بسیج رسانه استان و رجایی، مدیر کانون بسیج رسانه ، با حضور بر مزار منصور زرگر خبرنگار فقید ایرنا واقع در آرامستان روستای کریک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن مرحوم، به قرائت فاتحه پرداختند.
مرحوم زرگر از خبرنگاران فعال استان بود که چند ماه پیش بر اثر سانحه برخورد خودرو جان به جان آفرین تسلیم کرد.

منصور زرگر، که ۱۴ سال از عمرش را در عرصه خبر و در فراز و نشیب‌های سختی‌های کار خبری گذراند، در سانحه تصادف درگذشت.

منصور زرگر نام آشنایی برای همه خبرنگاران یاسوج است که سال‌ها در خبرگزاری ایرنا در سرما و گرما در عرصه خبری فعال بود و هر چند که در سختی روزگار می‌گذراند، اما مهربانی همزاد همیشگی لحظه‌هایش بود و همه او را با مهربانی و لبخندش به یاد دارند.

زرگر در این سال‌ها پای ثابت نماز جمعه یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و در طول یک دهه پیش گزارش‌های او از نماز جمعه را اغلب مردم کهگیلویه و بویراحمد خوانده‌اند. همچنین خوش‌رویی، رفتار آرام و شوخ‌طبعی او در خاطره همه خبرنگاران و مدیران کهگیلویه و بویراحمدی از یاد نخواهد رفت.

او در سال ۱۳۵۸ دیده به جهان گشود و روز ۷ خرداد ۱۴۰۲ در حالی دیده از جهان فرو بست که رسالت خویش را برای مردم به انجام رسانده بود و قلمش یاری گری بود برای مردمی که در دورافتاده‌ترین نقاط این دیار روزگار می‌گذرانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار