مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: همایش صادرات و واردات به روسیه کشور‌های همسایه در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 08 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، رضا قندیلی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با تاکید بر لزوم قدردانی از خبرنگاران به دلیل نوع کار و توجه به این حرفه اظهار کرد: به نظر حوزه خبر در کشور مهجور است و ارزش‌های واقعی آن هیچ وقت مشخص نشده و تحت تاثیر تبلیغات قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان افزود: در حال حاضر با وجود دست به دست شدن خبر، اثرگذاری همچنان با رسانه است.

وی با تاکید بر تاثیرگذاری خبرنگاران در رویدادها تصریح کرد: این اثرگذاری در صورت آشنایی خبرنگار به امور و دستورالعمل‌ها افزایش می‌یابد.

قندیلی از برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری نمایشگاه روسیه در زنجان خبر داد و گفت: این نخستین نمایشگاه از این نوع است که در زنجان و خارج از تهران برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با تاکید بر تلاش انجام شده برای توسعه تجارت در زنجان به عنوان پیشانی توسعه در شمال‌غرب کشور تصریح کرد: تلاش می‌شود با توسعه زیرساخت‌ها توانمندی فراهم شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه روسیه به صورت ملی و بین‌المللی برگزار خواهد شد، افزود: هماهنگی برای حضور تیم‌های تجاری از روسیه، ارمنستان و قزاقستان انجام شده است.

قندیلی ادامه داد: همایش‌ صادرات و واردات به روسیه کشورهای همسایه هم برگزار می‌شود، ضمن اینکه هیأت‌های تجاری از هند و قاره آفریقا هم حضور خواهند داشت.

برچسب ها: زنجان ، روسیه ، واردات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار