زنجان-مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: خبرنگاران از جایگاه بالایی در حوزه اطلاع رسانی برخوردارهستند وانعکاس صحیح مطالب برای هدایت افکار عمومی و جهت دهی به آن اهمیت زیادی دارد.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹ 08 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از مهر، سیدرضا قندیلی اظهار کرد: ایجاد مجتمع رسانه می‌تواند برای تحقق هجمه‌های رسانه‌ای مفید باشد و می‌توان از آن برای برگزاری رویداد‌های رسانه‌ای استفاده کرد.

وی با بیان اینکه قلم خبرنگار باید برنده باشد، تصریح کرد: اگر قلم رسانه برندگی نداشته باشد، نمی‌تواند سازندگی ایجاد کند، توسعه را رقم بزند و دغدغه حوزه‌های مختلف را منعکس کند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با تاکید بر اینکه اشراف خبرنگاران به موضوعات مختلف باید بالاتر از مصاحبه‌شونده باشد، ابراز کرد: در این حالت آگاهی خبرنگار سبب دریافت پاسخ‌هایی روشن از مصاحبه‌شونده می‌شود و برندگی قلم او به معنایی تخریب نیست.

وی با بیان اینکه تلاش داریم تعامل با رسانه‌ها در بازتاب رویداد‌های نمایشگاه را افزایش دهیم، عنوان کرد: باید از بستر رسانه برای استفاده از برخی زیرساخت‌ها بهره ببریم و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم.

قندیلی با اشاره به اینکه رسانه باید به موضوعات نگاه پیشنهاددهنده نیز داشته باشد، ابراز کرد: اکتفا کردن به بیان نقاط ضعف فایده‌ای ندارد و خبرنگار باید با پرسشگری یا در قالب یادداشت یا گزارش ذهنیت صحیحی در جامعه ایجاد کند.

پاویون تسهیل تجارت ایران و روسیه ایجاد می‌شود

وی از برگزاری یک رویداد نمایشگاهی بین‌المللی در استان زنجان خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هیئت تجاری از کشور روسیه، ۱۵ هیئت تجاری از قزاقستان و ۱۰ هیئت از ارمنستان در این رویداد شرکت می‌کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان ادامه داد: پاویونی از کشور‌های هندوستان و آفریقا خواهیم داشت که تسهیل تجارت بین ایران و روسیه را به دنبال خواهد داشت و ایران را به کریدور صادراتی تبدیل می‌کند.

وی یادآور شد: این رویداد مذاکره‌محور است و در حال متناظریابی هستیم، یعنی شرکت‌های توانمند صادراتی که آمادگی داشته باشند در این نمایشگاه شرکت کنند، گروه‌های کالایی متناظر این تولیدکنندگان را از روسیه برای خرید، صادرات یا واردات شناسایی می‌کنیم.

برچسب ها: زنجان ، خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار