فرماندار ماسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان خبر داد:
کد خبر: ۱۱۱۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 10 August 2023

افزایش ۸۰درصدی اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال  ۱۴۰۲افزایش ۸۰درصدی اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال  ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان مهندس گیل چالانی فرماندار ماسال با اشاره به اینکه اعتبار شهرستان با افزایش ۸۰ درصدی با پیگیری های مجدانه انجام شده گفت از مدیران انتظار داریم مشکلات زیرساختی شهرستان مرتفع شود.
مهندس گیل چالانی بیان کرد اعتبار اختصاص یافته تعمیر و تجهیز ادارات شهرستان به میزان اعتبار دستگاه استانی انجام خواهد گرفت و با اشاره به اینکه بخش شاندرمن نیاز مبرم به استقرار برخی از ساختمانهای اداری ادارات هستند در بودجه امسال این موضوع پیش بینی شده تا با تکمیل ساختمان نیمه کاره اداری در شاندرمن برخی از ادارات خدمات رسان در بخش مستقر گردند .
گیل چالانی بیان کرد اعتبارات اختصاص یافته درکمیته برنامه ریزی سال ۱۴۰۲برای شهرستان ماسال در حوزه زیر ساختی بیشتر بوده افزود: در حوزه برق با توجه به اینکه مدیر عامل توزیع برق استان در سفر اخیر خود که با رسانه های محلی مصاحبه داشتند و اظهار داشتند که هر چقدر شهرستان اعتبار درحوزه برق اختصاص دهد بودجه استانی را نیز سه برابر اختصاص خواهیم داد گفت اعتبار بیشتری نسبت به‌ سنوات گذشته برای زیرساختهای برق در نظر گرفته شده که امیدواریم با تحقق وعده مدیریت توزیع برق استان بسیاری از مشکلات در حوزه برق در شهرستان مرتفع شود.
وی اظهار داشت بودجه مصوب کمیته برنامه ریزی شهرستان با افزایش ۸۰ درصدی روبرو شده که در حوزه های مختلف زیرساختی و عمرانی با الویت اجرای پروژه های نیمه تمام در کمیته برنامه ریزی شهرستان اختصاص خواهد یافت.

مقام عالی دولت در شهرستان در ادامه با اشاره به برخی از دستگاه‌های اجرایی که از اعتبارات ملی خیلی خوبی برخوردارند گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان حتماً باید پیگیری کنند تا متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند با توجه به محرومیتهایی که در شهرستان وجود دارد سهم بیشتری را از دستگاه‌های استانی اخذ نمایند تا به روند رو به رشد شاخص ها و توسعه شهرستان بیافزایند.
گیل چالانی کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط‌مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تاکید نمود : هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات فعال تر و توانمند تر باشند بودجه بیشتری را می توانند برای شهرستان جذب نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار