نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اهمیت مجلس گفت: انتخابات مجلس پیش‌رو هم مهم است و حضور افرادی که انگیزه خدمت دارند ضروری به نظر می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲ 11 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان به آغاز پیش‌ثبت‌نام کاندیدا‌های نمایندگلی مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: این پیش‌ثبت‌نام مورد استقبال قرار گرفته است.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اهمیت مجلس افزود: با توجه به همین اهمیت، انتخابات مجلس پیش‌رو هم مهم است و حضور افرادی که انگیزه خدمت دارند ضروری به نظر می‌رسد.

وی به ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و افزود: ۹۲ درصد صنعت و ۴۵ درصد اشتغال این حوزه مربوط به صنایع کوچک است.

آیت‌الله خاتمی به ۲۲ مردادماه روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: خیریه‌های مردمی پایه مشارکت‌های چشمگیر اجتماعی است و این مهم در دوران شیوع کرونا اهمیت خود را برای حضور و یاری رساندن به یکدیگر نشان داد.

امام جمعه زنجان در ادامه دیگر مناسبت‌های پیش رو از جمله سالروز مقاومت اسلامی و جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله با رژیم جعلی صهیونیستی و همچنین سالروز جدایی بحرین از ایران را یادآوری کرد.

وی ادامه داد: اخیرا سلطنت طلب‌ها و دشمنان داخلی و خارجی برای حمله به خدمات انقلاب، چهره پهلوی را تطهیر می‌کنند.

برچسب ها: زنجان ، انتخابات ، مجلس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار