به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با گذر از نیمه مرداد و روزهای گرم تابستان، به احتمال زیاد پیک مصرف برق کرمانشاه را پشت سر گذاشته ایم.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 13 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمد مرادی با اشاره به عبور از روزهای گرم تابستان و پشت سر گذاشتن نیمه مرداد که معمولا اوج گرما است، گفت: به نظر می‌رسد پیک مصرف برق را با موفقیت و بدون خاموشی برنامه‌ریزی شده برای مشترکین خانگی گذرانده ایم.

وی از ثبت رکورد مصرف برق استان در پیک شب ۱۸ مرداد و به میزان ۸۶۳ مگاوات خبر داد که نسبت به پیک سال گذشته ۲۰ مگاوات بیشتر شده و یادآور شد: پیش‌بینی ما این بود که پیک مصرف برق تابستان امسال در کرمانشاه به ۹۰۰ مگاوات برسد که خوشبختانه با همکاری مشترکین به این رقم نرسیدیم و بعید است که دیگر ثبت چنین میزان مصرفی در تابستان امسال رخ دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از همکاری خوب مشترکین خانگی کرمانشاه در مدیریت مصرف برق یاد کرد و افزود: از این نظر جزو پنج استان اول کشور بودیم.

مرادی با بیان اینکه از بیش از ۶۹۷ هزار قبضی که از ابتدای خرداد تا ۲۰ مرداد در استان صادر شده بیش از ۲۲۷ هزار مشترک مشمول تخفیف و پاداش شدند، میزان پاداش تعلق گرفته به مشترکین را بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی تاکید کرد: این میزان برخورداری از تحفیف، بیانگر نهایت همکاری مشترکین خانگی با ما بود که باعث شد با وجود گرمای هوای امسال، از پیک مصرف برق با موفقیت و بدون خاموشی در بخش خانگی عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به تشدید نظارت بر مصرف برق ادارات و دستگاه‌ها در تابستان امسال، اظهار کرد: برق دستگاه‌ها، ادارات و بانک‌هایی که نسبت به سال گذشته کاهش مصرف نداشتند را بعد از دریافت اخطار قطع کردیم.

به گفته مرادی، در برخی روزها برق ۴۰ تا ۵۰ اداره پرمصرف در یک روز قطع شده است.

وی گفت: البته گذر از پیک تابستان به معنای پایان همکاری مشترکین نیست و تا اتمام فصل تابستان همچنان به همراهی مردم برای مدیریت مصرف برق نیاز داریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار