استاندار تهران از پروژه‌های نهضت ملی و اقدام ملی مسکن در اسلامشهر و طرح‌های در دست اجرای بازآفرینی شهری بازدید کرد و گفت: مشکلات بانکی و موانع بر سر راه پیمانکاران در ستاد تسهیل استانداری تهران بررسی می‌شود تا موانع مسکن از سر راه برداشته شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 13 August 2023

بازدید استاندار تهران

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فخاری ظهر امروز به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، فرماندار و شهردار و دیگر مسئولان اسلامشهری از پروژه‌های نهضت ملی و اقدام ملی مسکن در اسلامشهر و طرح‌های در دست اجرای بازآفرینی شهری بازدید کرد.

در این بازدید فخاری از پروژه‌های ۸۰۰ واحدی اقدام ملی مسکن، ۱۲۰ واحدی نهضت ملی، ۲۷۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن، سوله ورزشی و سوله در حال ساخت مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر بازدید و در جریان روند اجرا و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها قرار گرفت.

فخاری در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی و اقدام ملی مسکن در اسلامشهر و طرح‌های در دست اجرای بازآفرینی شهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص طرح‌های نهضت ملی مسکن از روند پیشرفت پروژه‌ها و موانعی که در راه تکمیل پروژه‌ها وجود دارد بازدید داشتیم تا در اولین فرصت تحویل متقاضیان شود.

وی افزود: از ۶۰۰ واحد اولیه قبلاً ۲۰۰ واحد بالای ۸۰ درصد پیشرفت داشته و مابقی این واحد‌ها موانعی بر سر راه پیمانکار بود و مشکل بانکی داشت، با رایزنی‌های انجام شده مقرر شد در ستاد تسهیل استانداری تهران برای آن تصمیم‌گیری شود تا موانع مسکن هم از سر راه برداشته شود.

استاندار تهران با اشاره به بازدید از پروژه‌ها ورزشی و همکاری‌هایی که لازم است در حوزه وزارت راه و شهرسازی با شهرداری اسلامشهر انجام شود تأکید کرد: جهت تسریع در تکمیل این سوله‌ها در نقاط کم‌برخورداری که در شهرک امام حسین (ع) داریم و باید به‌عنوان یک هدیه در اختیار مردم بگذارند تا بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

فخاری ادامه داد: همچنین سوله بحران شهرداری که جزو موارد ضروری این منطقه است و در بافت فرسوده قرار دارد و قریب به ۱۰۰ هزار نفر را در خود جای داده نگرانی‌هایی در این زمینه داریم، برای مناسب‌سازی و نوسازی این مرکز در قالب یک برنامه‌ریزی که همکارانمان در وزارت راه و شهرسازی خواهند داشت تلاش می‌شود تا در آینده شاهد شروع چگونگی بازیافت این منطقه باشیم.

آغاز ساخت ۱.۵ میلیون مسکن با صد هزار میلیارد تومان آورده مالی بانک‌ها و متقاضیان

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: تراکم زیاد جمعیتی باعث شده که مردم در رنج و عذاب باشند، برای استفاده بهینه از این فضا باید برنامه‌ریزی مدونی برای بازسازی و سرعت بخشیدن به بازیافت صورت گیرد تا در آینده شاهد نگرانی‌های بعدی نباشیم.

گفتنی است استاندار تهران با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرک امام خمینی (ره) مسکن مهر ضیاءآباد ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار