رییس کمیسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری و روابط بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی اقتصادی یزد در شهر یاسبرین مجارستان از خواهر خوانده‌های شهر یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ 14 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، بی بی فاطمه حقیرالسادات در جلسه با مدیران حوزه گردشگری شهرداری گفت: قرار است سال آینده همزمان با سی امین سال خواهرخواندگی شهر یزد و شهر یاسبرین، نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی اقتصادی شهر یزد به میزبانی شهر یاسبرین در مجارستان برگزار شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم شهر یاسبرین با توانمندی های گردشگری، فرهنگی، علمی، نوآوری و اقتصادی شهر یزد ذکر کرد.

وی افزود: نماینده گیومری ارمنستان نیز با توجه به بازدیدی که از برخی مراکز تولیدی در شهر یزد داشته است خواستار صادرات محصولات عرقیجات به ارمنستان شده است.

حقیرالسادات ادامه داد: در هفته های آتی نیز قرار است جلساتی با هدف خواهر خواندگی یزد و مشهد تشکیل شود، عراق، کویت، عربستان، بحرین و قطر پنج کشور گردشگری سلامت و زیارت مشهد هستند که در حوزه سلامت قرار است با امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی یزد و مشهد، در اختیار یزد نیز قرار بگیرد.

برگزاری نشست های مشترک بین کمیسیون های گردشگری کلان شهر های ایران و لزوم توجه ویژه به حوزه گردشگری شهرداری یزد از دیگر مباحث ذکر شده در این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار