قربانعلی دری نجف آبادی گفت :جمهوری اسلامی ایران با تلاش متخصصان سخت کوش به خوداتکایی دست یافته‌است.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ 18 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی و تلاش جوانان و متخصصان داخلی در حوزه صنعت دفاعی در اوج قدرت است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و قرآن از قدرتی به نام اسلام وحشت دارند و با ابزار تحریمی به دنبال این هستند که قدرت اسلام، عزت، شرف و ایمان پا نگیرد.

امام جمعه اراک، با یادآوری دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران اگر کاری جز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ساماندهی ارتش جمهوری اسلامی نکرده باشد، با انجام این اقدامات کار بزرگی انجام داده‌است‌.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: در تاریخ کشور و عرصه جهانی، نیرویی به عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایمان، اخلاص و مسئولیت‌پذیری این نیروی انقلابی در حضور در عرصه‌های مختلف و مقابله با تروریسم وجود ندارد.

امام جمعه اراک، با یادآوری کودتای انگلیس و آمریکا در بیست و هشتم مرداد ماه، گفت: اساس این کودتا تفرقه بین نیروهای انقلابی بود و توطئه دشمنان در مدت ۷۰ سال گذشته درسی است که مردم کشور باید هوشیار باشند و فریب دشمنان را نخورند.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: دشمنان اسلام و قرآن تاکنون ۲ بار در شاهچراغ دست به قتل و عام مردم کردند و ۱۵ نفر از زائران این حرم مطهر را شهید و عده‌ای را مجروح کرده‌اند.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: اربعین امام حسین(ع) در پیش است و مردم و مسئولان استان مرکزی باید از آمادگی کامل برای پذیرایی میهمانان برخوردار باشند.

تامین نیاز  90 درصدی نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع

سرتیپ دوم پاسدار سید حمزه قلندری نیز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه اراک، افزود: ویژگی خوداتکایی دفاعی کشور از جمله ویژگی‌های توان دفاعی کشور است و اکنون کشوری که در گذشته برای تامین سیم خاردار به کشورهای دیگر وابسته بود به خوداتکایی در این حوزه دست یافته‌است.

وی بیان کرد: کشوری که در گذشته ۹۰ درصد نیازهای دفاعی آن از خارج تامین می‌شد، امروز ۹۰ درصد سلاح‌های مورد نیاز نیروهای مسلح خود را در داخل تولید و تامین می‌کند.

رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به نقطه‌ای رسیده‌ است که سایر کشورها برای تامین تجهیزات نظامی مورد نیاز خود به جمهوری اسلامی مراجعه می‌کنند.

سردار قلندری اظهار کرد: دانش بومی صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران تحریم شدنی نبوده و آنچه در ذخیره خود دارد به دوستان خود ارایه می‌کند.

وی گفت: دستاوردهای دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز تمام نیازمندی‌های نیروهای مسلح را پاسخ‌گو است و کشور در تمام عرصه‌های مختلف از جمله ساخت پهپاد و سیستم هوایی سرآمد و خوداتکا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار