مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز از اعزام ون تاکسی‌های جدید به مرز چذابه برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ 18 August 2023

امیر صفی‌خانی۲۷ مرداد با اشاره به خدمات این سازمان به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص میزبانی شایسته از زائران اباعبدالله الحسین(ع)، امروز همگام با همه حوزه‌های شهرداری اهواز و سایر نهادها و ادارات، این سازمان در زمینه حمل و نقل و جابه‌جایی زائران نسبت به اعزام ون‌های تاکسی جدید که به تازگی به مجموعه حمل و نقل شهرداری اهواز اضافه شده‌اند، اقدام کرده است.

وی افزود: با توجه به حمایت استاندار، شهردار، اعضای شورای شهر و سایر نهادهای حاکمیتی، تلاش می‌شود میزبان شایسته‌ای برای زائران باشیم.

صفی‌خانی گفت: شهرداری اهواز ۵۰ دستگاه ون خریداری کرده اما تاکنون ۱۱ دستگاه به شهرداری تحویل داده شده است که در فاز نخست امروز شش دستگاه ون به مرز چذابه اعزام شده است. امیدواریم بتوانیم با تمام توان از ون‌های تاکسی جدید خریداری شده برای جابه‌جایی زائران استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: در تلاش هستیم که به زودی ۳۹ دستگاه ون دیگر را از تهران به مرز چذابه اعزام کنیم تا با همه توان کار جابه‌جایی زائران را انجام دهیم. فعلا مقرر شده است بخشی از کار جابه‌جایی زائران از شیب عراق تا پایانه چذابه و همچنین تا نقطه حوضچه انسانی انجام شود و اگر تصمیم‌گیری شد جابه‌جایی تا بستان نیز انجام شود.

وی با بیان اینکه سعی می‌شود خدمات‌دهی به صورت ۲۴ ساعته انجام شود، افزود: مجموعه شهرداری اهواز در نوک پیکان خدمات‌رسانی در مرز چذابه است و تلاش دارد بهترین خدمات را به زائران ارائه دهد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار