مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از برگزاری آموزش‌های تخصصی برای مداحان در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ 19 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، جواد حیدری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارزش‌های اسلامی مانعی بزرگ در مقابل اهداف شوم دشمنان است که باید با جدیت در این مسیر حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام با بکارگیری تمامی توان خود از طریق رسانه‌های گسترده‌ای که در دست دارند تلاش می‌کنند با جنگ‌های شناختی متعدد اهمیت دادن جامعه را نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌ها کمرنگ کنند و در همین راستا شایسته است از طریق تبیین و بصیرت افزایی اینگونه اقدامات دشمنان را خنثی کنیم.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به برپایی موکب در اربعین حسینی توسط کانون‌های مداحان در تمامی شهرستان‌های این استان گفت: امسال با تلاش کانون‌های مداحان در سراسر استان بوشهر و همچنین مسیر کربلا با به‌کارگیری مداحان بسیجی بیش از ۲۰۰ موکب در اربعین حسینی برپا می‌شود.

وی با اشاره به یکی از اهداف اصلی سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: انتقال ارزش‌ها و سیره اهل‌بیت به جامعه دینی از طریق ذاکرین اهل‌بیت، مداحان و هیئت‌های مذهبی از مهم‌ترین اهداف سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق استان بوشهر است.

حیدری با بیان اینکه سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق علیه‌السلام در تمام شهرستان‌های استان بوشهر اقدام به جذب و بکارگیری مداحان بسیجی می‌کند تصریح کرد: کانون‌های مداحان متعلق به این سازمان در سراسر استان مداحان بسیجی را در راستای به‌کارگیری آن‌ها در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی جذب و سازماندهی می‌کند.

وی اذعان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش مداحی و به کارگیری آن‌ها در برنامه‌های نوگلان حسینی و پیر غلامان حسینی از جمله فعالیت کانون‌های مداحان در شهرستان‌های استان بوشهر است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به عمده فعالیت‌های مداحان این سازمان اظهار کرد: مداحی در مناسبت‌های مختلفی همچون شهادت و ولادت‌های اهل‌بیت در مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مصلی نماز جمعه و پیاده‌روی اربعین از فعالیت‌های اصلی این مداحان به شمار می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار