انتشار یک عکس در فضای مجازی و برخی رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر برنجکاری در مجتمع ورزشی «علی آباد» یاسوج، واکنش‌هایی را در پی داشت.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 20 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عین الله دهقان ، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: این کار طی هشت سال اخیر انجام می‌شد. این محل زمینی بی روح و پُر از خار و خاشاک بوده و محلی شده بود برای برخی آسیب‌های اجتماعی که نگهبان مجموعه آن را احیا و برنج کاری کرده است.

وی افزود: درست است که نگهبان مجموعه ورزشی علی آباد یاسوج تخلف مرتکب شده، اما هم کار اقتصادی انجام داده و از یک فضای پرت استفاده کرده و هم این زمین را احیا کرده که با توجه به سبز بودن زمین در کنار مجموعه ورزشی در روحیه ورزشکاران موثر است.

دهقان اظهار کرد: سال گذشته نگهبان این مجموعه ورزشی احضار شده و از او تعهد اخذ کردیم که امسال نیز مجددا برای او تشکیل پرونده شده و به وزارتخانه معرفی شده است و طبق قانون با این نگهبان برخورد می‌شود.

گفتنی است که مجتمع ورزشی چند منظوره «علی آباد» یاسوج در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع در سال ۹۱ با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح شد که سالن چند منظوره آن شامل سالن فوتسال، سونا، جکوزی، سوئیت ورزشی، جایگاه ویژه مربیان و داوران و اسکوربورد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار