رئیس آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد : خانواده معادی فرد با اهدای اعضای فرزندشان حیاتی دوباره به بیماران نیازمند بخشیدند.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 22 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسین دولت دوست گفت: حسین معادی مفرد دانش آموز پایه دوازدهم رشته کمک کار خیاطی مرکز آموزشی با نیاز‌های ویژه توانا دهدشت که به علت بیماری تیروئید و گواتر در بیمارستان یاسوج تحت عمل جراحی قرار گرفته بود به علت پارگی عروق گردن دچار مرگ مغزی شدند و پس از تشخیص پزشکان و رضایت والدین، به بیماران نیازمند عضو در بیمارستان یاسوج اهدا شد.

 دولت دوست افزود : خانواده معادی فرد با اهدای اعضای فرزندشان حیاتی دوباره به بیماران نیازمند بخشیدند.
وی گفت: این اقدام نشانه ایثار، گذشت و نوع دوستی است و در پیشگاه خداوند متعال دارای ارج و قرب بوده و در یاد و خاطر معلمان، دانش‌آموزان و جامعه ماندگار خواهد بود.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: خبر فقدان دانش حسین معادی مفرد دانش آموز پایه دوازدهم رشته کمک کار خیاطی مرکز آموزشی با نیاز‌های ویژه توانا دهدشت همه دستگاه تعلیم و تربیت را داغدار کرده است.
وی با ابراز تاسف از درگذشت نابهنگام این دانش‌آموز، به خانواده داغدار ایشان، همکلاسی و معلمان فرهیخته‌اش و همه آنان که دل در گروی اعتلای آموزش و پرورش دارند تسلیت و تعزیت عرض کرد.
پیکر این دانش آموز چهارشنبه یکم شهریور ماه در آرامستان شهر دهدشت تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
خدا رحمتش کنه صبری به پدر مادرش بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار