شهردار زنجان از حضور نیروهای شهرداری در دو مرز «تمرچین» و مهران خبر داد و گفت: شهرداری زنجان در مرز تمرچین به عنوان شهرداری معین و در مرز مهران برای ارائه خدمات حضور می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴ 22 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از  خبرگزاری فارس، علیرضا فیروزفر در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان به انتخاب شهرداری زنجان به عنوان معین در مرز «تمرچین» اشاره و اظهار کرد: پیشنهاد استقرار موکب در این مرز با توجه به تجربه سال قبل مرز مهران ارائه شد.

شهردار زنجان با اشاره به گسترده بودن خدمات در مرز مهران تصریح کرد: ۹۹ درصد از زائران زنجانی مرز مهران را برای پیاده‌روی اربعین انتخاب می‌کنند از این رو نیرو‌های خدماتی به این مرز هم اعزام می‌شوند.

فیروزفر از ارائه لایحه پرداخت هزینه ساخت سرویس بهداشتی و حمام در مرز تمرچین به شورا خبر داد و گفت: در صورت تصویب این لایحه ۳۰۰ میلیون تومانی این کمک در راستای تسهیل امور زائران انجام خواهد شد.
شهردار زنجان به اقدامات قابل توجه انجام شده در حوزه تامین ماشین‌آلات عمرانی اشاره و ابراز کرد: سال گذشته در این حوزه خوب عمل شد و تعداد ماشین‌آلات نمک پاشی هم به ۱۱ دستگاه رسید.
وی از اتخاذ تصمیم برای خرید ماشین‌آلات مربوط به برف‌روبی به همراه نمک‌پاش‌ها خبر داد و گفت: این ماشین‌آلات در کاهش مصرف نمک نقش مهمی دارند.

همچنین مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان هم در این جلسه اربعین را بزرگ‌ترین گردهمایی مسلمانان دانست و ادامه داد: شهرداری با استقرار دو موکب و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی به زائران اربعین ارائه خدمت خواهد کرد.

منصور مرادلو، عضو شورای اسلامی شهر زنجان و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شورا نیز در این جلسه به خرید آمبولانس برای آرامستان اشاره کرد و گفت: موضوع خرید آمبولانس از سال گذشته در دستور کار بود که محقق شده است.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: با تکمیل و تجهیز زیرساخت‌ها جابه‌جایی برای افزایش خرید و خدمات شهری انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار