جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد روز چهارشنبه با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ 23 August 2023
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار کرد: سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم (سامد) به منظور ارتباط بدون واسطه و مستقیم شهروندان با ادارات و دستگاه های اجرایی برقرار شده است.
 
زینی گفت: در همین راستا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با حضور در مرکز سامد، به صورت مستقیم پاسخگوی شهروندان شد.
 
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: حل مشکلات مربوط به انشعابات آب و کمبود فشار آب از جمله درخواست های مطرح شده از سوی مردم بود.
 
زینی افزود: شهروندان پس از ثبت درخواست خود در سامانه، کد رهگیری دریافت کرده و می توانند روند رسیدگی به درخواست خود را پیگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار