سمنان- رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به خرید تجهیزات ویدئویی VAR برای ۷ ورزشگاه کشور، گفت: جام باشگاه‌های آسیا این تجهیزات در دو ورزشگاه تهران و اصفهان به صورت موقت نصب خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷ 27 August 2023

به گزارش تابناک سمنان، مهدی تاج ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه تجهیزات ویدئویی VAR برای هفت ورزشگاه کشور خریداری می‌شود، ابراز داشت: هزینه برآورد شده برای این تکنولوژی سه میلیون دلار است.

وی ضمن بیان اینکه به دلیل تحریم‌ها ورود مستقیم این تجهیزات امکان پذیر نیست، افزود: ورود این تکنولوژی تنها از طریق فیفا و کمک فدراسیون جهانی میسر است.

رئیس فدراسیون فوتبال بابیان اینکه ترتیبی در نظر گرفته شد تا در میزبانی جام باشگاه‌های آسیا مشکلی به لحاظ تجهیزات وجود نداشته باشد، ابراز داشت: این تجهیزات در دو ورزشگاه در تهران و اصفهان به صورت موقت نصب خواهد شد.

تاج ضمن بیان اینکه برای میزبانی از تیم‌های سعودی مذاکرات ادامه دارد، تصریح کرد: طبق مصوبه قبلی بازی در زمین بی طرف می‌بایست برگزار شود، اما می‌کوشیم تا از طریق روابط دیپلماتیک به نتایج خوب دست یابیم.

وی ضمن بیان اینکه در خصوص این میزبانی رایزنی‌های d با وزیر امور خارجه نیز انجام شده است، افزود: منتظر نتایج گفتگو‌ها هستیم.

برچسب ها: سمنان ، VAR
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار