مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از عصر فردا با تغییر جریانات جوی پایان هفته خنکی را سپری خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ 28 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، مجید کوهی اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز تا قبل از ظهر فردا با حاکمیت سیستم کم فشار در سطح زمین، آسمان استان غالباً صاف بوده و ضمن افزایش نسبی دمای هوا، پدیده غالب در سطح استان وزش باد در بعدازظهر فردا گاهی با سرعت تند انتظار می‌رود.

وی افزود: از بعدازظهر فردا تا اواخر روز چهارشنبه با گذر سامانه بارشی از سطح استان، در بیشتر مناطق علاوه بر ابری شدن آسمان، بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد توأم با تگرگ پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه در برخی مناطق به دلیل همراهی شرایط فصلی و محلی میزان بارش قابل توجه انتظار می‌رود لذا توجه به موارد صادره در هشدار هواشناسی سطح زرد توصیه می‌شود.

کوهی ادامه داد: همچنین از عصر فردا با تغییر جریانات جوی و شمالی - شرقی شدن وزش باد، دمای هوا به طور محسوس کاهش یافته و از این رو در روز چهارشنبه هوای بسیار خنکی در سطح استان خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: مجدداً از روز پنجشنبه با پایداری شرایط جوی آسمان استان به تدریج صاف شده و دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار